پيام کميسيون نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان در کشور کانادا عنواني مجلس موسسان نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان
کميسيون نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان در کشور کانادا کميسيون نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان در کشور کانادا

رفقا و دوستان عزيز!

 

با ابراز سپاس از پيام تبريکي شما به مناسبت عيد سعيد فطر،بدين وسيله صميمي ترين شادباش های خود را مايان نيز به پيشگاه مردم شريف و زحمتکش افغانستان و خاصتاً به پيش گامان و بنيان گذاران نهضت فراگير که با شهامت و پايمردی در راه دفاع از منافع مردم ،ميهن و اشاعه انديشه های خردمندانه و پيشرو عصرما شجاعانه رزميده و درفش صلح و عدالت را بر فراز جنبش دموکراتيک  ميهن عزيزما به اهتزاز آورده اند تقديم مي داريم .

دوستان و ياران دلير عرصهء پيکار !

وفاداری به آرمان های جنبش دموکراتيک و رهايي انسان محروم و زحمتکش کشور ما از فقر و بدبختي مايه افتخار و سرفرازی همه رزمنده گان راستين و فداکار بوده و مي باشد .

در شرايط کنوني مبرم ترين وظيفهء هر پيکارجوی صديق و فداکار است که با طرح های سازنده و مجرب با پيشنهادات معقول خود با نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان همنوا و هم صدا شده و روند بنيادگذاری يک حزب سياسي را از طريق دعوت کنگره وحدت سرعت بخشيده و صادقانه در راه نجات مردم رنجور و بلاکشيدهء ميهن خود از هرنوع تلاش های صادقانه و خستگي ناپذير دريغ نورزند.

بدين منظور از همه رزمنده گان راه آزادی،صلح و ترقي آرزومنديم تا با درنظرداشت وضع و شرايط مستقر در کشور عزيزما هرنوع خرده گيری و سوءتفاهمات بي مورد را کنار گذاشته در راه اعمار و سربلندی افغانستان عزيز کلبهء ماتم زده خويش دست بدست هم داده ومصدر خدمت گردند.

در پايان يکبار ديگر موفقيت و پيروزی شما اعضای پرافتخار مجلس موسسان نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان را در همه عرصه های زنده گي خواهانيم .

 

سربلند و پرافتخارباد بنيانگذاران و پيش گامان نهضت فراگير در راه خدمت به مردم  کشورما !

 

فقيرشاه فقيريار به نماينده گي ازاعضا و طرفداران

نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان در کشور کانادا

 

 

2006.10.23

 


November 5th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها